۱۳۸۷ آذر ۵, سه‌شنبه

طراحي در السي



آلسي يك از كارخانه هائي است كه رهبري جهان طراحي را در وسايل آشپزخانه و وسايل روي ميز مثل ليوان نمكدان و ... دارا مي باشد در تجارت بسيار جشور و شجاع است و داراي يك پروسه توسعه اي در سطح بسيار بالا ميباشد . در اين پروسه از شبكه بزرگ و جهاني ايده ها و طراحان و معماران در توسعه طرح هاي جديدش سود ميبرد .
مقدمه
آلسي بوبوجود آورده است يك تجارت موفق به وسيله فروش ايده و طرح ها از طراحان به مشتري . آلسي كمپاني آزادي است براي ورود طراحان از خاج آن براي اجراي طرح ها و ايده ها و كانسپتهاي خلاقانه با اين دليل كه اين كمپاني يك پروسه توسعه محصول سطح بالا در توليد لوازم خانگي براي ارزشمند كردن و حفظ پتانسيل مفهومي بخصوص براي منظور اصلي طراحان از كشيدن نقشه اوليه تا توليد انبوه
عناصر كليدي اين توانائي ها شامل :
- داشتن يك فرمول خاص براي ارزيابي پتانسيل طرح هاي جديد در چهار پارامكتر اندازه و ابعاد ، پشتيباني كننده محصول ، اندازه بازار ، آناليز قيمت تمام شده
- مهارت تكنيكي كه وساطت ميكند بين طراحان و مهندسين توليد
- يك شبكه از پشتيبانان با كيفيت بالا و توانائي توليد انبوه در حجم كم
- يك رقابت دروني نسبت به ادامه دادن و حمايت كردن از يك سبد كالائي از توليدات و تست بازار براي طرح هاي مختلف در يك بازه زماني نسبتا طولاني
آلسي آپديت ميكند در يك بازار نوظهوري و خيلي مهم كه معمولا داراي حجم كم هستند و در جائي كه مشتري ها هستند خيلي كم در رنجي از محصولات با كيفيت بالا در اين صورت فشار دائمي براي يافتن پشتيبان توان در توليد محصولات يك مولفه هاي خيلي ويژه شان . كمپاني همچنين نيازمند اين است كه مطمئن شود از ادامه نياز بازار به طرح انتخاب شده با استخراج نيازهاي مردمي .
نو آوري
با يك تمركز بيرحمانه ر وي ابداع طرح هاي جديد در بازار نو آوري براي شركت يك مدل تجاري مركزي شده است . اين شركت با پيشگام است در استفاده از متريال هاي جديد در توليد وسايل آشپزخانه و لولزم ميز غذاخوري و استفاده از پلاستيك هاي با كيفيت خيلي بالا و روش ساخت خيلي اختصاصي .
جلسات تيمي
آلسي حفظ نميكند همه طراحان را در داخل شركت با اينكه طرهح هايشان خيلي شجاعانه است در ارائه به بازار آلسي . ماموريت يافتن در توسعه طرح هاي جديد با استفاده از ايده هاي طراحان بزرگ بيرون از كمپاني هسته اصلي تجارت اين شركت است و از اين جهت طرح ها داراي يك شان خيلي بالا هستند چرا كه توسط طراحان بزرگ خلق شده اند.
السي بنياد گذاشته شده در سال 1921 بوسيله جيواني آلسي پدر بزرگ مالك قعلي آن . آلسي زندگي كاري اش را شروع كرد در يك كارگاه در دهكده استروا د رآلپ ايتاليا . توليدات اين شركت رنج وسيعي از وسايل روي ميز از جنس نيكل و كروم يا برنج با روكش نقره مي باشد . هدف اين كارخانه توليد ايتم هائي است كه امكان ساخت بوسيله دست و كمك ماشين را داشته باشد. براي شروع آلسي توليد كرد يك تعداد زيادي از توليدات مختلف طراحي شده بوسيله كارلو آلسي . او معتقد بود چيز هائي بايد توليد شود كه خود آو طراحي كرده باشد اما در سال 1950 اين شكل از طراحي و توليد متوقف شد و يك روش ديگري مورد استفاده قرار گرفت تا كنون ادامه دارد .
همه طرح ها از خارج كمپاني است . كمپاني در داخل يك تيم دو نفره از كمك طراح دارد كه نقش آنها تسهيل كردن ارتباط ميان طراحان و مهندسين توليد شركت است . ماموريت اصلي اآنها انتقال ايده ها از طراح به تا توليد واقعي است . تكنسين هاي طراحي دانش عميق تكنيكي داشته و تركيب اين مسئله با تجربه زياد در توليد طرح هاي مختلف بسيار مفيد و ضروري است . آلبرتو آلسي مالك كمپاني ميگويد تكنسين ها بهتر ميدانند چگونه ظاهر طرح طراحان را حفظ كنند در توليد .

هیچ نظری موجود نیست: